opravičilo

Hejhoj!

Danes ne bom nič kaj pisala, ker sta moji sostanovalki tok fuč, da sta že šli spat in js ubistvu zdej probam bit čimbolj tiho… Tko da obljubim, da se bom čimprej potrudla in napisala vse za nazaj. Ok? Sam da veste, da sem živa! 🙂

Lahko noč!

:*

About Kaja

Book geek, translator, mom, amateur cook, and traveller.
This entry was posted in EU-Canada Study Tour. Bookmark the permalink.

3 Responses to opravičilo

  1. O.T. pravi:

    Živjo, Kajček, me veseli, da je vse OK (sem ugotovil ob 3:56, ko sem fasal tvoj sms… ob 4:00 pa je tako ali tako zvonila ura od m.). Tu je prava jesen (čmok, čmok) – si lahko predstavljaš, da sva z m. v pred tremi dnevi padla s 30 na ca 12 stopinj Celzija? Po moje je to podoben šok kot jet lag… Zdaj pa s polno paro naprej – včeraj sem imel že izpite.
    Hasta la vista! O.T.

    • kajcek pravi:

      Ohh, sori, nisem vaju hotla zbudit! 😀 Ja, mene je učerej totalno napral, ko smo se vračal iz pralnice. Ko smo odšli iz hotela, je blo sicer soparno, ampak potem je blo pa čist apokaliptično!

  2. O.T. pravi:

    No, približno takšno je stanje tule pravkar:

    “Na okno tok tok, je dežek potrkal, pred oknom pa Rok je jezno posmrkal.
    Naj lije z neba na strehe in ceste, da nisem iz testa, gotovo že veste!
    Po lužah cmok cmok, in kar brez dežnika ves moker se Rok cel dan že potika.
    Zdaj fant je bolnik, ga kuha vročina mu reče zdravnik: fant, to je angina!”

    Na angini sicer še nismo, je pa klima ravno pravšnja za to in za tople čajčke…
    :* mačko in lepo se imej!

Oddajte komentar

