Oh, Canada!

Prejmite lepe pozdrave iz glavnega mesta Kanade, Ottawe, kjer je ura trenutno 6.21 zjutraj in je vaša najljubša svetovna popotnica že eno uro budna ko čuk in ne more več spat, ker jo časovna razlika grize v rit!

Včeraj smo meli prav super let, samo pač traja 8 ur in se zasediš in tko. Sem pa gledala 2 filma na tistem mini-ekrančku, A-Team (ki je dejansko smešen!) in Just Wright (romantična komedija s Queen Latifah v glavni vlogi – to bi moral bit zadosten znak, da bo grozen, ampak ne, nisem poslušala tistga notranjega glaska, ki je cvilil “Kaja, ne, ne gledat tega, neeeeee!”). Hrana je bila povprečno zanič, razen 2. toplega obroka, ki je bil piščančja fajita, pripravljena vnaprej in pogreta v mikrovalovki in je bila res okusna!

No, hotel je super, ma res hiter wireless in je čist. Sobo si delim z Anno iz Katrin, obe sta Nemki, ampak Anna študira na Dunaju. Anna študira antropologijo, Katrin pa angleščino in nemščino, tko da smo se fino ujele. Mela sem srečo, ker smo vlekle listke, ktera bo spala na raztegljivem kavču (da je demokratično) in sem k sreči dobila posteljo 🙂

Včeraj popoldne (po lokalnem času) smo šli na mini ogled centra mesta. Ottawa je res lepa, pa hotla sem poslušat, ampak sem bla tok lačna in utrujena, da sploh nisem mogla sledit razlagi. Sem uspela pa nardit tole fotografijo stare parlamentarne zgradbe (ene od treh), ki so neogotske in precej dominantne na sredi centra. Potem pa sem dobila topel italijanski sendvič z rukolo, pršutom in mocarelo + eno krasno toplo juhico in je blo mal bolš. Potem pa sem brala in končno zaspala ob 8.30 po lokalnem času, kar je v Evropi 2.3o zjutraj. Potrebovala bom dan ali dva, da se normaliziram 🙂

No, za konec pa en link, ki sem ga našla, in ki mi je mičken polepšu jutro: http://www.mnn.com/lifestyle/pets-animals/photos/13-of-the-ugliest-animals-on-the-planet – moja najljubša je “blobfish”, kaj pa vaša? 😀

Danes gremo na ogled dveh muzejev, Museum of Civilization in War Museum, kar je super in precej bolj sproščeno kot ponavadi, zvečer pa imamo srečanje z mladimi z inuitskega collegea in nam bodo predstavili inuitsko kulturo, komaj čakam! Menda nam bodo predstavili plese, glasbo in hrano – upam, da ne bo tjulnjev 😉 Poročam jutri!

Lupčke! Kaja

About Kaja

Book geek, translator, mom, amateur cook, and traveller.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Oh, Canada!

  1. gregorbucik pravi:

    Ka ti bo telovadnca če maš home workout Brandon Carter style: http://www.youtube.com/watch?v=sGWAm5nMZG4

    😀 dvakrat ponov to kar on dela pa prou po takem postopku s presledki 30sec pa je isto k da si ceu dan u fitnesu :p hehe. hudo drgač, morš mi fotkat vse te bajte. dej več slik gor sej maš limited na 1gb uploada d’oh 🙂 js sm dons karino domov spravu zdej pa učit. damn.

    enjoy!
    LP Gregorio

    • kajcek pravi:

      Mja, ne vem, kako bi sostanovalki reagirali, ce bi prsla tle sred dnevne sobe in zacela skakat naokrog k kreten 🙂 bom ze kako drugac… Bom fotkala, worry not, sam pac sem bla vcer tok utrujena, da se mi niti ni dal fotoaparata iz torbice potegnit! bom bolj pridna od zdej naprej.
      papa!

      aja, np :p

  2. O.T. pravi:

    Dragi Kajček (ČŠŽji delujejo, right?)!
    po vrsti:
    – je G. enkrat vmes prijavil, da zaliva rože? Japajade! So v nedeljo zvečer potrebovale umetno dihanje usta na usta… 🙂
    – glede Evropskih inštitucij: welcome to the real world, finally! Namreč, prej ko ugotoviš, da ni čisto vseeno, komu pustiš, da ti rulajo politiko, bolje zate (in za tvojo deželco); čisto možno je, da ti kakšne močne desničarske skupine dosežejo “kritično maso” pri odločanju – nasploh je problem t.i. razumnih intelektualcev v tem, da se jim “zdi aktualna politika banalna in da se s tem ni za ukvarjat, ker mi se ukvarjamo z pomembnejšimi konceptualnimi razmisleki”, medtem pa jim aktualno politiko furajo drugi…
    – hvala za fotko z rd Sare (sem vsaj Jacquesa (Žaka, bolj simpel, ne?) videl spet po dolgem času);
    – glede hrane na dolgem letu: če hočeš dobro in kaj bolj eksotično hrano na avionu, je treba ali (a) v daljno Azijo (kimchiiii!) ali pa (b) v Južno Ameriko (to še pride, ne?)
    – glede cimer v Ottawi: pristavim piskerček in svetujem, da jih ob prilika kaj zasliši glede tega, kako sta kaj zadovoljni s študijem, študijskim programom, možnostmi študija… Me prav res zanima.
    – Link to “ugliest animals”: very funny but very educational as well; bi rekel le: what can I say, we are all god’s creatures! In še: they are not the prittiest, but they most likely have beautiful personalities. In moja izbira: bradavičasta svinja.
    – Sicer pa: hvala za izčrpna poročanja – sem kar nervozen za nove zgodbe – vzhodna Kanada me mika (“Živel svobodni Quebec!” je menda (včeraj razložil Leon v Tomaju)tulil takratni francoski šef, “big nose” general De Gaule, na obisku v Kanadi in povzročil diplomatski škandal); ko prideš pa v Vancouver, ne pozabi pozdravit medičkov, ki lomastijo severno od mesta (remember?) – pa staroselcev!
    Luptčke, O.T.

  3. Doris pravi:

    Heeey!

    Vidim, da ti gre prav lepo 😀 In tudi prav je tako…

    “Bajta” zgleda ful dobro…Ste si jo tut znotraj ogledali?

    Aja, točno…Kak sploh mate zrihtano hrano? Je zajtrk v hotelu, al kak mate to organizirano? Kaj majo v Kanadi The Cheesecake factory? Če majo, idi za mene na the original cheesecake… 😀

    Drugač ti pa Slavko zavida (čeprav še tege sam ne ve :D, ker mu še nisem uspela povedat), da si boš ogledala War museum…

    Au-reecrire (a non-existing word, but who cares, you get the point 😀 )

Oddajte komentar

