rojstni dan in malo dolgčasa

Zadnji dan v Bruslju je za mano! Jutri ob 8h štartamo s kampusa proti letališču, kjer mamo 10.45 let v Montreal, potem pa nas čaka še 2,5 ure vožnje do Ottawe, kjer bomo začeli s Kanado.

Danes so bila predavanja srednje dolgočasna, edino kar se recimo splača pogledat je European Voluntary Service (ki spada pod Youth in Action Programme, ki spada pod Education & Culture pri Komisiji), ker je to taka hecna stvar, kjer greš prostovoljno delat karkoli v neko neprofitno organizacijo, EU pa krije 90% potnih stroškov, stanovanje, hrano + dajo ti nekej žepnine. Greš pa lahko za 1 mesec do 1 leto. Pomoje super ideja, če ne veš točno, kaj bi s sabo!

Mja, mal mi je moril, ker smo mel 3 predstavnike E. Parlamenta, ki so bili vsi iz EPP (European People’s Party), ki je srednje-desna. In so grdo govoril o socialnih demokratih in liberalcih in zelenih, tko da moram povedat organizatorjem, da naj dajo naslednjič različne poglede na zadevo, ker če ne razmišljaš kritično, potem se ti zdijo EPP neki blazni carji. No, dans smo mel tud enga kretenčka, k je pomojem 1 mala podgana v Parlamentu, pa je mel svojih 5 minut, ko ga je poslušal 30 ljudi in se je počutu grozno pomembnega – in je govoru DVE URI (kar je več kot pol ure več kot je mel na razpolago, vključno z vprašanji). Naprimer, ko ga je nekdo vprašu, če misl, da se bo Britanija kdaj pridružla Evro območju, je začel nakladat o Liverpoolskih pristaniških delavcih. Mja.

Popoldne pa sem šla na kosilo k teti, ker je moja mala pol-sestrična (hčerka od maminega bratranca) praznovala rd. Meli smo krasno torto in KLOVNA. Js sem sicer proti klovnom, ker se mi zdijo strašljivi, ampak ta je bil ubistvu super čarodej, ki se je obleku v obleko dvornega norčka in je delu čarovniške trike in napihoval balone 🙂No, to je mogoče tud dober trenutek, da nardim mal neplačane propagande: http://gregorbucik.wordpress.com/ – Gregorjev (bratov) risarski blog, kjer boste vidli, zakaj sem povezala dvornega norčka z njegovim blogom 🙂

Dovolj za danes, moram zgodaj vstat, da ne bom cela zmrcvarjena jutri. No, verjetno bom v vsakem primeru… 8-urni let + jetlag… Sej si predstavljate.

About Kaja

Book geek, translator, mom, amateur cook, and traveller.
This entry was posted in EU-Canada Study Tour, funstuff, photo, travel. Bookmark the permalink.

7 Responses to rojstni dan in malo dolgčasa

  1. gregorbucik pravi:

    toooo. go canadaaaaaa!!!! 🙂 enjoy! pa res se javi ko prideš. pa ne zganjaj terorističnih for. :p drgač pa tko kako lahko rečeš da ne maraš klovnov, dej poglej ga, prou tip ma celo vrečo klobasa balonov pa še ceu box čarobnih pripomočkov. pa res tapravo obleko, kak car 🙂 zgleda da je biu ceu parti 🙂 kak se kej jacques drži? no sej tole boš itak brala že v montrealu 🙂 medtem ko boš jedla PB’n’jam sandwich. al pa maple syrup čalapinke :p aja lol, karina je zdej v berlinu in je dobla maple syrup pa tako velko embalažo PBja k je ubistvu 2kg :D:D

    no, finobodi, se slišmo kej.
    CU!
    LPG

  2. Doris pravi:

    O, vau, klovna 😀 in kako so te sprejeli prijatelji tvoje male sestrične?

    No, letiš čez 35 minut, glede na mojo uro…Tako da – safe flight!

    Naslednjič se javljaš že iz Kanade…upam, da ti bo bolj zanimivo…da bodo posti daljši in več slikiiiic 😀

    Aja, nisem te pa vprašala, če si uspela it na vaflje???? Da ti malo zavidam… 😀

    Papa

    • kajcek pravi:

      Hallo 🙂 ejj nisem uspela it na vaflje, ne morem verjet! sem skos mela namen it en večer na strašno zdravo večerjo – belgijski pomfri + vafelj s čokolado – pa mi ni in ni ratal! Mogoče jih bom nazaj grede na letališču kupila…

      Prijatelji moje sestrične… ne vem, bli so ful zaposleni z dirjanjem okrog po stanovanju 🙂 sam 1 mi je povedu, da mu je ful všeč moja torta in jsm bla tko: “to ni moja torta” in on je zlaufu stran 😀 tko da nevem, mogoče sem ga prestrašla 🙂

  3. Nina pravi:

    Dekletce!
    Si prav mislim, kk si se počutla te dni, smo meli podobne trenutke, ko sem bla na Japonskem pa tud letos v Cambridgu je blo eno predavanje čist preveč politično (pa čeprav srednjeveško politično :)). No, sej zdej te pa čaka Kanada, kjer bo, ne glede na teme pogovorov pa to, ziher zakon! Čimvečkrat se javi, ful je zakon ta tvoj blog! (Gregor, tud tvoj je super truper, zakon slikice!)
    Srečno pot, naša draga Kaja, pa čimprej se javi!
    Mwa mwa!

Oddajte komentar

