EU-Canada Study Tour – Bruselj

Hej dragi moji! 🙂

Preživela sem prva dva dni, kdo bi si mislil?! Torej, če bi se z vami pogovarjala v živo, bi bila vaša vprašanja približno taka:

1) Kako se maš?

2) Kakšni so ljudje?

3) Kaj delate?

No, moji odgovori pa bi bili približno taki:

1) Zaenkrat sem fino! Sicer mi mejčken mori, da ne poznam ljudi in da nihče ne govori slovensko… Več primerov je, ko sta recimo 2 Nizozemca, 2 Španca, par Nemcev itd, in se začnejo pogovarjat v svojem jeziku in si naenkrat totalno izključen. Drugače so predstavitve/predavanja zanimive/a, samo niso vsa z mojega področja, npr. trgovanje & ekonomija, ampak so tud o izobraževanju in ekologiji in mednarodnih odnosih, tko da je fajn 🙂 Pač nekatera predavanja so zarad snovi same (evropska zunanja politika) grozno dolgočasna, potem je pa predavatelj še en plešast star gospod s hripavim glasom in monotonim razlaganjem, pa mamo hudiča. skratka, nisem edina, ki se dolgočasi – dans je ene par ljudi (vključno z enim organizatorjem) mal zaspalo med predavanji. 🙂 js se zaposljujem z drugimi stvarmi, recimo planiranjem tega, kar pišem zdej, da česa ne pozabim 🙂

2) Ljudje… Ummm… No, ljudje so različni. In ne samo po narodnosti, pač smo totalno z različnih ozadij, poklicev itd. Res. In je včasih kar mal težko udarit neko zlato sredino. Eni so kao kul, pa tko, in se je težko pogovarjat z njimi, eni so pa fajn, taki sproščeni. 🙂 Ja, prvi dve osebi, k sm jih srečala, sta bli ena Slovakinja in ena Romunka, tok zrihtani, da je blo kr grozn, js pa še v kavbojkah in tko… Potem sem vidla, da so ljudje pač čist normalno uštimani, in da sem več kot dovolj urejena in da sta onidve ekstrem 🙂 Ja, zarad jezikovnih razlogov sem se včerej pridružla Britancem za večerjo, pica + pivo, in je blo prou super. No, razen, ko so začeli govort o britanski politiki :p

3) kaj delamo? jah, mamo predavanja vsak dan, kar zgleda tko, da pridejo predstavniki različnih organov evropskih/kanadskih organizacij in nam predstavijo svoje delo, po možnosti v povezavi s Kanado. Govoril nam je tud kanadski ambasador v EU, prijazen dečko, ki dejansko ima smisel za humor 🙂 Aja, na veleposlaništvo ne smeš nest NIČESAR elektronskega, niti mobitela, niti fotoaparata, clo za USB ključke so težil. Groza 🙂

Torej, na kratko povedano, mam se ok, še boljš se bom mela, ko enkrat mal spoznam ljudi. Mal mam domotožja, pogrešam vas vse, pišite mi, da mam stik z domovino 🙂 Aja, za tiste, ki ne veste – prvič v življenju sem čist sama nekje na tujem, brez poznanih ljudi, zato je težje. Ampak bo postalo lažje 🙂

Tolk za danes, se javim še kej! Papa*

About Kaja

Book geek, translator, mom, amateur cook, and traveller.
This entry was posted in EU-Canada Study Tour, travel. Bookmark the permalink.

One Response to EU-Canada Study Tour – Bruselj

  1. Doris pravi:

    Vau…Se vam pa dogaja… 😀 Itak so skor vse debate o politiki zlo dolgočasne…Se mi kar smiliš, da mate take profesorje….to bi morali prepovedati z zakonom…In potem se čudijo, da na predavanjih ni študentov….

    Kolko pa vas je tam vse skupaj?

    Probaj si najt koga, ki je tut sam iz svoje države….tako se ne ti in ne on/a ne bosta v nobenem primeru mogla pogovarjat kot angleško ali francosko 😀

    Kako ti je pa drugače všeč kampus? Si našla knjižnico?
    Kolk boste pa meli kaj prostega časa? Si boš potem v Kanadi lahko ogledala mesta, v katerih boste?

    Pridna bodi…In se beremo…

    Buh-byeeeeeeeeeeeeeee

Oddajte komentar

